Учасники другого дня тренінгу «Digital маркетинг для організацій з підтримки бізнесу, кластерів та муніципалітетів», організованого в рамках програми EU4Business, отримали багато цінних знань та інструментів для успішного розвитку свого бізнесу в онлайн-середовищі.
Один із ключових напрямків цього дня став CRM – учасники дізналися про альтернативи Amo та Bitrix та отримали корисні поради з підбору та впровадження CRM-систем у свій бізнес.
Також була присвячена ціла сесія стартап-маркетингу на платформі TikTok, де учасники навчилися, як створювати відеоконтент високої якості та ефективно просувати свій бренд на цій популярній соціальній мережі.
Останнім, але не менш важливим напрямком було SEO для бізнесу, де учасники дізналися про техніки та інструменти, що допможуть їхній веб-сайт отримати вищі позиції в результатах пошукових систем.
Варто зазначити, що тренінг організовано компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за підтримки Європейського Союзу та уряду Німеччини в межах програми EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП.
Метою цієї програми є створення кращих умов для розвитку українських МСП, підтримки інновацій та стимулювання експорту. Дана ініціатива сприяє сталому та рівномірному економічному зростанню в Україні.