25 січня в Дніпропетровській ТПП відбувся перший воркшоп для представників видавничої справи, поліграфії та суміжних з ними галузей, організований Палатою в рамках проєкту «Professional Alternative Dnipro». Даний проєкт реалізується Видавничо-поліграфічний кластер Дніпропетровщини в рамках програми EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП за спільного фінансування Європейським Союзом та урядом Німеччини через німецьку федеральну компанію Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ Ukraine) GmbH. Як зазначила Ірина Бахчева, представниця GIZ, кластерний рух несе чималу цінність і ця цінність полягає в об’єднанні сил і можливостей представників кластеру для вирішення своїх питань і відстоюванні своїх інтересів на різних рівнях – з владними структурами,з міжнародними організаціями, на закордонних ринках, а також допомагає навчати персонал компаній. Представниця GIZ запевнила, що Європейський Союз і уряд Німеччини зацікавлені у розвитку кластерного руху в Україні і будуть його всіляко підтримувати і розвивати.
Про мету створення Кластеру поліграфічної індустрії, видавництв та цифрових технологій та його напрями діяльності і плани на майбутнє учасникам заходу розповіла Голова Кластеру Наталя Ісаєва, яка закликала представників поліграфічної галузі приєднуватися до ініціативи і отримувати нові знання і нові контакти, необхідні для розвитку бізнесу.
Перший спільний захід був присвячений темі «Фінансовий облік на підприємствах» і зібрав головних бухгалтерів, директорів та власників типографій і видавництв. Ольга Целуйко, податкова та фінансова консультантка, поділилася досвідом впровадження управлінського обліку на підприємствах, аналізом фінансової звітності, розповіла про проблеми і шляхи удосконалення обліку й контролю виробничих, збутових та інших витрат на поліграфічних підприємствах, а також розкрила аспекти, які дають змогу запобігати помилкам при практичному використанні моделей взаємозв’язку «витрати-обсяг-прибуток».
Звертаємо Вашу увагу, що 28 січня відбудеться другий воркшоп Експортна стратегія підприємства, зустріч з експертом для видавничої діяльності та поліграфії для підприємців видавничо-поліграфічної галузі, на якому розглянемо нюанси розвитку експортного потенціалу підприємств кластеру. А 31 січня – третій, присвячений маркетингу та його складовим. Ці заходи допоможуть вашому бізнесу розвиватися, йти вперед, підкорювати нові вершини. Тому приєднуйтесь до заходів і отримуйте нові необхідні знання!