ЕКСПОРТНА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА, ЗУСТРІЧ З ЕКСПЕРТОМ ДЛЯ ВИДАВНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ПОЛІГРАФІЇ

НОВИНИ...

   

Коли звична для компанії бізнес-стратегія перестає приносити необхідні результати, гарним стимулом для подальшого розвитку може стати вихід на закордонний ринок.

Тож логічним рішенням розвитку за умов, коли купівельна спроможність співвітчизників впала, а витрати на виробництво збільшилися, стає пошук нових ринків за кордоном.

Для допомоги регіональним підприємцям поліграфічної галузі в даному питанні і був організований Дніпропетровською ТПП 28 січня другий воркшоп, присвячений питанням організації експорту.

Захід відбувся в рамках проєкту «Professional Alternative Dnipro», який реалізується Кластером поліграфічної індустрії, видавництв та цифрових технологій «Поліграфія: логістика, сервіс, якість» Видавничо-поліграфічний кластер Дніпропетровщини в рамках програми EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП за спільного фінансування Європейським Союзом та урядом Німеччини через німецьку федеральну компанію Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. GIZ Ukraine

Які переваги для розвитку експорту отримує підприємство, що входить до Кластеру?

Це, перш за все, можливість досягти більшого за рахунок консолідації знань, це дофінансування заходів з розвитку експорту з боку партнерських і донорських організацій.

Це також навчання персоналу з експорту з урахуванням особливостей галузі, доступ до ресурсів, на які потрібні кошти (бази даних, звіти), співпраця із закордонними кластерами і використання їх знань, досвіду, інформації, допомога партнерських організацій у пошуку ділових партнерів за кордоном.

Тож приєднання до Кластеру надасть видавничим і поліграфічним підприємствам цілий ряд переваг і це треба прийняти бізнесу до уваги.

Всі нюанси розвитку експортного напряму на воркшопі для підприємців розкрила сертифікована консультантка з експорту Галина Перепелиця.

Перш за все, вона надала інформацію щодо світових трендів ринку поліграфії, в яких виробникам обов’язково треба орієнтуватися.

Як знання про тренди можуть бути використане компаніями?

При правильному дослідженні трендів у суспільстві компанія може спрогнозувати поведінку споживача в майбутньому: що він цінуватиме, розумітиме і купуватиме. Це дає незаперечну перевагу перед конкурентами, оскільки дозволяє створювати стратегію розвитку бізнесу, знаходити перспективні ніші на ринку, прогнозувати попит на нові товари. Крім того, знання трендових течій дозволяє визначитися, в які напрями слід вкладати гроші.

Після огляду трендів перейшли до розгляду питання потенціалу експорту української поліграфії.

На реальних запитах компаній, присутніх на заході, Галина Перепелиця Galyna Perepelytsia зробила аналіз ринку зазначених товарних груп за напрямами країн та кількістю експортованого та імпортованого товару до них.

Всі ці підготовчі кроки – дослідження трендів, аналіз ринків і споживачів та інше – необхідні для того, щоб побудувати правильну експортну стратегію.

Із чого вона складається? Які має етапи і завдання? Де знайти на її впровадження фінансування?

На всі запитання учасники воркшопу отримали вичерпні відповіді від консультантки Галини Перепелиці Galyna Perepelytsia.