ТЕНДЕР ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ФОКУС-ГРУПОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

АНОНС ПОДІЙ

У межах реалізації Кластером поліграфічної індустрії, видавництв та цифрових технологій “Поліграфія: логістика, сервіс, якість” в рамках проєкту «Professional Alternative Dnipro», як частина програми «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» за спільного фінансування Європейським Союзом та урядом Німеччини через німецьку федеральну компанію Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.EU4Business – ініціатива Європейського Союзу, яка допомагає малим і середнім підприємствам у країнах Східного партнерства – Вірменії, Азербайджані, Білорусі, Грузії, Молдові, Україні. Детальніше: www.eu4business.org.ua

Місія Кластера, яка забезпечується створенням регіональної інноваційної екосистеми (РІЕ) та полягає у розвитку комплексу взаємопов’язаних інфраструктурних організацій, процесів та стратегічних партнерів, що діють з метою генерації та впровадження інновацій у видавничо-поліграфічній галузі та інших соціально-економічних сегментах свого регіону, а також орієнтовані на експорт.

Наступним етапом розвитку Кластеру є Фокус-групове дослідження «Шляхи підвищення інвестиційної привабливості та інноваційної діяльності видавничо-поліграфічної галузі м. Дніпро. Логістичні пріоритети для впровадження експертних політик» (з публікацією звіту на сайті кластеру).

Основна мета дослідження — визначити соціальний статус недостатньо представлених груп населення з точки зору «аутсайдера» або випадкового місцевого спостерігача;

Завдання:

  • кристалізувати основні групи бенефіціарів/недопредставлених груп, які потребують найбільш активного висвітлення під час кампанії; систематизувати перелік найбільш гострих питань, які порушуються в громадах Донецької та Луганської областей щодо толерантності, розмаїття та інклюзивності;
  • проаналізувати помітність та рівень громадської залученості до вирішення проблем/ розв’язання викликів, які постають перед маргіналізованими групами.

Очікувані результати — дослідження нададуть практичну інформацію для проведення кампанії, а саме:

  • які меседжі треба комунікувати найбільше;
  • на які сегменти аудиторії треба зосереджувати найбільшу увагу;
  • до яких соціально чутливих питань громади мають нульовий рівень толерантності або ж навпаки;
  • які пріоритети важливо визначити для подальших комунікаційних зусиль.

З деталями проведення фокус-групового дослідження можна ознайомиться детально: